Tuesday, 9 August 2011

KUIH RAYA!!!



Assalamualaikum
hye semua
ok sempena bulan puasa nie mesti mak or korang sendiri terfikir nak buat kuih raya kan??
erm.. tahun nie rasanya mama ika tak sempat kot nak buat kuih raya
sebab sibuk mengasuh anak akak ika
so tahun nie beli je lar kat kedai
tahun lepas pown ada yg beli & ada yang buat sendiri
tapi disebabkan mama ika sibuk mengasuh cucu kesayangan dia tu
tahun nie just beli kat kedai je
huhu.. lagi pown mama dah cakap awal-awal
tahun nie beli je.. kalau nak buat memang tak sempat
korang pulak macam mana?? hehe

p/s: (anak sedara ika)


Nur Azzaleya Farzana a.k.a Azzaleya or Leya


see ya...:)









Thanks Ye Baca Entry Ika..Kalau Suka Sila Like Ye Dan Jangan Lupa Komen Sekali Ok..Peace(",)

10 kawan-kawan jom komen:

Afiq Din said...

kirenyer kuih tunjuk je la raye nih

Ika said...

hehe..nmpk nye mcm 2 lar..sebab mama ika mls nak uat dah kuih raya tahun nie sebab anak sedara asyik kacau je..jd menggangu..:)

Aien Najib said...

ain tiap tahun beli kat kedai :p kuih tunjuk .HIHI

Ika said...

Aien Najib: wah..2 lagi bagus..hahaha..x yh penat2 nak uat kuih..just tunjuk je..hehe..:)

Syahirah Suhaili said...

alala..comel nye dia..hehe..adiela taon nie ada yang buat sendiri,ada gak yang beli..tapi kueh xbykla kot taon nie..kan lepas kez golden churn tu..dehh~

Ika said...

Syahirah Suhaili: hehe..yeke?? kalau uat sendri lg sedp dr beli..kdg2 bila beli tgok je cntik tp bila mkn x sedap sgt pown..hee..:)

tiefazatie said...

hee..nie xleh nk tgl jejak lak..adeh..

comel gle anak buah kamu!

ifa nie..lama dh xwat kuih raya..ayah sokmo dpt kan..hhihihii

Ika said...

tiefazatie: hehe..thanks..x leh nak tggl jejak?? shout here 2 klik x kuar ea?? hehe..2 die nak bg klik bnyk2 kali ar 2..baru die open..btw kuih raya ayah dapat?? ok lar 2..kalo ika tahun nie mama ika nak beli je..dah mls nak uat..:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

alahai . comelnye lah .

mama choki pom beli je . ta sempat pom na buat .

:)

Ika said...

ini belog saya.cinta hati saya:

hehe..yeke?? sama lar kita...nnt tunjuk je kuih 2..hee..:)

Copyright @ Syafiqah a.k.a Ika