Wednesday, 20 July 2011

Petang-petang Kalau Makan Kuih/Cucur Mesti Best!!!




Assalamualaikum
hye semua.. hehe..
cer korang tengok kuih kat atas tu.. terliur tak??
mesti korang terliur jugak kan??
sama lar ika pown.. terliur jugak tengok kuih kat atas tu
kalo petang-petang macam nie mula lar lapar nak makan kuih
selalu bapak ika kalau balik kerja mesti dia belikan kuih or cucur
tapi hari nie bapak ika ada krusus
so tak tahu dia balik pukul berapa
nak keluar beli malas lar pulak
tadi mama ada buat mee rebus
tapi still lapar lagi.. hehe
kuat makan betul ika nie kan??
tapi berat badan tak naik-naik pown
still kecik and kurus je
hehehe..
ok lar ika out dulu ye
daaa......

see ya...:)



Thanks Ye Baca Entry Ika..Kalau Suka Sila Like Ye Dan Jangan Lupa Komen Sekali Ok..Peace(",)

2 kawan-kawan jom komen:

lella lala walaa said...

alaa ika .. lapar laa pulak tgk kuih2 nih .. HUHUU :)

scha fiqah said...

huhu..tahu x pe..hehe..:)

Copyright @ Syafiqah a.k.a Ika