Tuesday, 19 July 2011

FB IKA KENA HACK!!




Assalamualaikum
ok hari nie ika nak buat entry tentang tajuk kat atas tu
mybe ada diantara korang pown kena hack jugak kan??
betul tak?? kalau x betul bagus lar...
hehe.. lain kali kena hati-hati kalau dah sampai fb pown kena hack nie
ok semalam ada lar member fb ika hantar ayat macam nie 
"hi, how are you??"
ika pown pelik lar jugak sebab dah ada dua orang yang hantar macam tu
last baru ika perasan yang fb ika kena hack
nak tahu tak macam mana ika boleh perasan??
ok yang boleh ika perasan tu sebab ada member, dia buat status yang pasal fb kena hack!!
nie status member ika buat
"Yeahhh....FB sudah ada virus...hati2lah anda............. klo naik msj nie d chat... 
( hi. how are you?) anda sedang d hack.... (^_^)"
so betapa terkejut & geram nya ika masa tu
sebab dah tahu fb ika dah kena hack!!
memang nak marah semua ada ar
macam mana lar diorang boleh hack fb ika nie!! haishh!!
ke sebab paswood ika pendek sangat smpai diorang boleh detect??
ermmm.. last-last ika tukar paswood lain
tapi tukar paswood lain pown kena hack lagi!!
ermmm.. so ika pown apa lagi tukar lar lagi
ikutkan dah 3 kali dah ika tukar paswood
sekarang rasanya dah ok kot
hehe.. mintak-mintak lar fb ika tak kena hack lagi
so korang macam mana??
fb korang ada yg kena hack tak??
hehe.. kalau yang ada tu.. lepas nie hati-hati lar ye!!
sebab benda nie kita tak jangka pown boleh berlaku kat kita
kalau dah kena tu cepat-cepat lah tukar paswood anda!!
ok lar nak out dulu
daaa...........

see ya...:)



Thanks Ye Baca Entry Ika..Kalau Suka Sila Like Ye Dan Jangan Lupa Komen Sekali Ok..Peace(",)

2 kawan-kawan jom komen:

Albenz said...

uish, skg bnyk citer2 yg fb kener hack melalui chating, awk pon kene gak...

scha fiqah said...

yup..sy kena semalam..nsb baek perasaan..2 pown tgok status member..die uat pasal fb kena hack nie..rupa2 nya..sy pown kena jugak..:)

Copyright @ Syafiqah a.k.a Ika