Sunday, 24 July 2011

APAM YOGURT WITH BLUEBERRY FILLING!!!



Assalamualaikum
hye semua
ok hari nie ika nak buat tajuk bab tentang apam lak.. hehe
korang penah makan "apam yogurt" tak??
sapa yang dah biasa makan tu.. rasa dia macam mana ea?? sedap tak??
sebab ika tak pernah lagi tau makan "apam yogurt" nie
nampak macam sedap je
tapi kalau buat sendiri lagi sedap kan??
yelar sebab air tangan sendiri lar katakan
kalau korang nak cuba buat, korang pergi kat link bawah nie ok
sapa-sapa yang dah berkahwin tu boleh lar nanti buatkan untuk husben u'olz makan nanti
hehe.. sapa-sapa yang belum kahwin lagi tu
boleh cuba jugak ye kalau nak buat
ok lar ika out dulu ye
daaa.....

see ya...:)




Thanks Ye Baca Entry Ika..Kalau Suka Sila Like Ye Dan Jangan Lupa Komen Sekali Ok..Peace(",)

7 kawan-kawan jom komen:

nur farahin binti sulaiman said...

duk belajar wat kuih plak ke ika?? heheh

scha fiqah said...

a'ah..tgh belajar nk buat..sebelum nie uat kuih yg simple2 je..hehehe

nur farahin binti sulaiman said...

amboi.. farah taw la kat bulan posa dah nie.. heheh.. nanty bagi farah sama ek..

scha fiqah said...

hehe..ok..kalau ika buat..ika bg kat sama k..hehe..:)

hanya suara said...

thx for your visit at my blog =) sweet la blog ni...sesweet kuih-muih dlm blog ni jgak =)gor

scha fiqah said...

hanya suara: ur welcome dear..:)

Aziatun Ayub said...

done follow. follow me back k. btw nice blog.
http://lonevslove.blogspot.com

Copyright @ Syafiqah a.k.a Ika