Friday, 4 May 2012

SIBUK!!!






Assalamualaikum
hye guys..
wahhh... lamanya ika tak on blog.. hehe
biasa lar.. sejak-sejak kerja di klinik pakar nie dan masuk dalam dunia erobik nie
asyik sibuk je memanjang
mana tak nye.. sejak kerja kat klinik pakar tu
makin bertimbun-timbun kerja nak kena siap..
time habis kerja pkul 5.. semua orang pakat balik dah..
yang kita nie pkul 5 tak ketahuan lagi..
erm... ika bukan apa.. nak balik pkul 5 pun boleh..
tapi main dengan kerja banyak nie.. malas nak biar macam tu je
baik ika siapkan kerja dulu sebelum balik.. hehe..
erm.. sekarang nie pulak ika ada pertandingan erobik..
hehe.. makin sibuk lar jadinya..
dengan nak buat latihan lagi..
dapat tahu lak last-last minute..
so berlatih tak henti-henti ar..
sampai sakit kaki-kaki nie.. macam nak tercabut dah rasa.. hik3..
ok lar.. ika tak nak cerita panjang lebar
ika nak tunjuk kat korang video pertandingan erobik yang ika bertanding masa 28 April hari tu..
hope korang enjoy tengok video ika nie... hik3 (",)

*
*
*
*
*
*
*


video

see ya... :)






Thanks Ye Baca Entry Ika..Kalau Suka Sila Like Ye Dan Jangan Lupa Komen Sekali Ok..Peace(",)

0 kawan-kawan jom komen:

Copyright @ Syafiqah a.k.a Ika